Skip to main content

O tele 5

Stacja telewizyjna Tele5 istnieje ponad 15 lat. Za jej powstanie w 2002 roku, rozwój i sukcesy odpowiada włoska spółka Fincast, która posiadała w swoim portfolio takie kanały jak : Topshop czy Polonia1. Moc rozrywki w każdym odcieniu to nasza specjalność. W naszej ramówce obecne są zarówno nowe filmy rosyjskie, jak i kino dokumentalne ale też klasyki sensacyjne czy filmy kostiumowe. Obok nich autorskie programy jak „Nieźle kliknięci”, „Muzyczny Top”, „Extra Mocne Light”. Nasi widzowie kochają emitowane przez nas seriale, takie jak: „Wojna z mafią”,„Corleone”, „Oblicza zbrodni”czy „Wydział do spraw specjalnych”. Zapraszamy do współpracy znanych i lubianych – w Tele 5 program motoryzacyjny prowadzi aktor Piotr Zelt.

Przez ponad dekadę istnienia Tele5 wypracowało na rynku bardzo silną pozycję. To niezwykle rozpoznawalna marka zarówno wśród młodzieży jak i dorosłej publiczności. Stacja należy do Międzynarodowej Grupy Medialnej Polcast Media Distribution. Dociera do około 24 milionów Polaków, czyli 65,5% gospodarstw domowych.

 

Aktualności

K O M U N I K A T

ze Spotkania Nadawców Telewizyjnych z dnia 23 stycznia 2019 r.

 

W dniu 23 stycznia 2019 r. w Warszawie, odbyło się spotkanie przedstawicieli nadawców telewizyjnych działających na polskim rynku mediów, którego przedmiotem było określenie formy uczestnictwa nadawców w procesie współtworzenia badania konsumpcji mediów. Było to kolejne, trzecie spotkanie, które ponownie zgromadziło reprezentację prawie całego rynku nadawców. Stacje telewizyjne, których przedstawiciele byli obecni na spotkaniu odpowiadają za blisko 90% udziałów w rynku.

Zdecydowana większość obecnych na spotkaniu Nadawców Telewizyjnych uznała za kluczową potrzebę spójnego i jednolitego wyrażania stanowiska przez media telewizyjne w procesie prac nad nowym badaniem konsumpcji mediów. Podkreślono również, że dalsze formułowanie przez nadawców ocen oraz postulatów powinno dokonywać się w sposób bezpośredni, wynikający z ich gotowości do zaangażowania oraz dodatkowego wsparcia merytorycznego procesu.

Zgodnie z powyższą ideą, jednomyślnie zdecydowano o potrzebie powołania organizacji Media Owners Committee, która w imieniu i na rzecz nadawców telewizyjnych uczestniczyć będzie w pracach nad badaniem konsumpcji mediów oraz działać w innych obszarach, jakie jej członkowie uznają za istotne.

W tym celu postanowiono o rozpoczęciu prac nad prawną i organizacyjna formą Media Owners Committee, tak, aby w możliwe krótkim czasie organizacja ta mogła współpracować z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz innymi stronami zaangażowanymi w projekt badania konsumpcji mediów.

Jednocześnie powołano spośród uczestników spotkania ośmioosobową grupę, która w pierwszym rzędzie dokona analizy i zgromadzi uwagi nadawców telewizyjnych wobec aktualnego stadium prac nad badaniem konsumpcji mediów.

 

Warszawa, dnia 5 lutego 2019 r.

 

Uczestnicy spotkania:

  • 4FUN MEDIA
  • A+E Networks
  • BBC Studios Polska
  • Fox Networks Group Poland
  • Frame By Frame
  • ITI Neovision
  • Kino Polska
  • NBCUniversal International Networks
  • Polcast Media Distribution
  • Polsat Media Biuro Reklamy
  • Red Carpet
  • Stopklatka
  • Telewizja Polska
  • Telewizja Puls
  • Telewizja Republika
  • Telewizja WP
  • The Walt Disney Company
  • TVN Discovery Polska
  • TVN Media Biuro Reklamy
  • VIMN Poland
  • winnicki.tv

Powyższa Grupa Nadawców Telewizyjnych posiada łącznie 90% udziałów
w polskim rynku telewizyjnym.